Известие

Collapse
No announcement yet.

Заслужава ли си покупката 164 2.0 TS Super 8v 1997г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
    Ако е с твоя късмет - със сигурност .

    Иначе заставам на 100% зад думите на BatVas и не знам дали мога да добавя нещо след толкова добро описание .
    да се надяваме да няма моя късмет или поне да разбира повече от коли, че моята стана така от недоглеждане
    Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

    Comment


    • #17
      А то и аз сега съм със една 155-ца и фалирах за три години и сега на части съм е пуснал да се отърва.

      Comment


      • #18
        Винаги си заслужава да си купиш 8-клапанов туинспарк в добро състояние.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #19
          карал съм доста алфи...карах почти две години 164 2.0 ТС...съжалявам сто пъти, че я смених със 156
          ....
          всеки сам да си прави изводите
          ....
          П.С. колата на снимките не изглежда много добре, но щом си решил вече взимай я и ще си я оправиш сам после.
          Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
          Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
          Lancia Ypsilon '02

          Comment


          • #20
            Не изглежда добре... имаш предвид удара отпред ли?
            Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

            Comment


            • #21
              колега взимаи я ако е запазена а за удара по предната броня не му мисли аз събрах един кадет отзаде на мен само боята ми се напука бронята не мръдна 164-ката е най-здравата алфа която съм карал може и да е късмет нз
              Alfa Romeo 33 1.7 8v 4x4
              Alfa Romeo 164 2.0 Super 95g

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                По принцип си заслужава, ако е потдържана читаво е страшно здрава, непретенциозна, двигателя го знаеш (яко куче е 8 клапановия изкарващо в 164 и по 500 хил.км )
                Ефтина за потдръжка, окачването цялото го правиш за цена една четвърт от това на 156 и е много по здраво, няма скърцащи и лопащи пластмаси като на 155.
                Сега за конкретната кола - не ми изглежда много добре, педала на съединителе е изтъркан повече от моя (моята е на 182 хил реални) за салона по снимките не мога да преценя струва ми се по-износен от на моята.
                С моята съм минал над 40 хил в БГ, от тях приблизително 30 хил градско в София за 3-4 години. Со сега като я купих дадох малко над 200 за смяна на маса тампони по окачването и предни накладки, 80 лева за едно крайно гърне (това всичкото след покупката) - от там миналата зима 15 - 20 лева (не помня точно) за смяна на едно маркуче , че изтичаше охладителна течност. Миналото лято смяна на някакви маркучи по хидравликата (ефтино беше не помня щото беше с мясло, филтри и т.н.т)преди 5 месеца едно реленце за перката, и нови свещи, а преди месец 200 лева за частична подмяна на кабели и още някакви касаещи кабелите - кво беше забравих плюс помпа съединител , та това е целия разход за 4 години. Сега ще сменя един съединител че уе бая твърд педала (230 лева е Валеото) Общо взето това. Но всичко зависи от състоянието на конкретната кола.
                Педала на съединителя не му бил харесал на нашия!Една гумичка е 3лв,бе!!!Намери за какво да се хванеш.Чета ти мненията и абсолютно не съм съгласен с теб за доста неща.Твърде много си ентусиазиран.
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dragomia Покажи съобщение
                  колега взимаи я ако е запазена а за удара по предната броня не му мисли аз събрах един кадет отзаде на мен само боята ми се напука бронята не мръдна 164-ката е най-здравата алфа която съм карал може и да е късмет нз
                  Това исках да кажа и аз - ако е за бронята - вземай я и не се чуди много.
                  Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                    Педала на съединителя не му бил харесал на нашия!Една гумичка е 3лв,бе!!!Намери за какво да се хванеш.Чета ти мненията и абсолютно не съм съгласен с теб за доста неща.Твърде много си ентусиазиран.
                    Да прав си може да се смени гумичката,но така да пудрят кола за 1000 лева.......а относно ентусиазма той се базира на моята 164 (особено сравнявайки я с други коли и с другите мои коли) - познатите по сервизите ме бяха забравили за 4 години (може би съм късметлия)
                    Аз разбира се изказвам мое мнение - не съм ремонтирал 164-ки колкото теб и може би нямам твоя опит, но можеше да споделиш отрицателните страни на 164 ТС от своя опит !!!
                    П.П. само да вметна , че като взех моята още не бяха откъснати хубаво найлоните по пода и около вратите. Сега е на 181-2 хил км и скоро мисля да махна оригиналния катализатор. Когато смених някакви тампони (Тони ги сменя де) махна оригинални от колата.
                    Last edited by BatVas; d.m.y г., 09:37.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                      Да прав си може да се смени гумичката,но така да пудрят кола за 1000 лева.......а относно ентусиазма той се базира на моята 164 (особено сравнявайки я с други коли и с другите мои коли) - познатите по сервизите ме бяха забравили за 4 години (може би съм късметлия)
                      Аз разбира се изказвам мое мнение - не съм ремонтирал 164-ки колкото теб и може би нямам твоя опит, но можеше да споделиш отрицателните страни на 164 ТС от своя опит !!!
                      П.П. само да вметна , че като взех моята още не бяха откъснати хубаво найлоните по пода и около вратите. Сега е на 181-2 хил км и скоро мисля да махна оригиналния катализатор. Когато смених някакви тампони (Тони ги сменя де) махна оригинални от колата.
                      Добре,от моя опит ще споделя,че магазините не предлагат почти нищо,а още повече нещо читаво за ходовата част на 164.Предстои да изработя от полиамид предните тампони.Оригинален носач комплект е 185 евро.Иначе като ходови качества в съотношение с поддръжката най-добре като вариант е ТД.С 56л нафта Благоевград-Волос и обратно,и там по баирите с общо 930км.Няма кабели,верига и т.н.Проблем за Т.С. са кабелите за 155-цовия мотор/1995 кубика/,че са по-тънки и се навират под капака.
                      Свещи може всякакви стига да са точния модел.Няма значение марката.А аз не съм ремонтирал 164-ки колкото мислиш-имал съм 155 2,0.Ама поради липса на поддръжка,ще я спирам тая в скоро време.Ще мина на Ланча,тъй като новите "алфи" не са за мен.
                      Last edited by virusalfa; d.m.y г., 14:21.
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
                        колата не е нещо особенно на външен вид като цяло не че е лоша,може би заради джантите не я отварят,за мотора не знам как е не съм запознат с здравина и надежност,другите неща предполагам са ти същтите но не е евтина за подръжка в никакъв случай,по скъпа е за подръжка от мерцедес 124 и bmw 520 и пасат 3 на тия години,сравнявал съм 10 неща и така излиза,не знам аз не мога да намеря душевният комфорт в друга кола май само в SAAB го намирам нещо подобно та явно съм предубеден.
                        Колега,не те познавам,ама като ти чета поста се чудя въобще защо си го писал,като въобще няма смисъл.Може да е по-скъпа за поддръжка от Пасат 3,но какво ми пука,Пасат-а не ме кефи мен примерно.Не знам какво си сравнявал от 10 неща изобщо.За СААБ няма да коментирам-качествен автомобил е,НО след 9000 забрави-това си е Опелче.Та примерно в СААБ 93 като знам,че караш опел за какъв душевен комфорт говориш...А от трите марки горе,с които сравняваш алфата,май само БМВ има нещо общо с нея.И като качества,и като поддръжка.
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                          Добре,от моя опит ще споделя,че магазините не предлагат почти нищо,а още повече нещо читаво за ходовата част на 164.Предстои да изработя от полиамид предните тампони.Оригинален носач комплект е 185 евро.Иначе като ходови качества в съотношение с поддръжката най-добре като вариант е ТД.С 56л нафта Благоевград-Волос и обратно,и там по баирите с общо 930км.Няма кабели,верига и т.н.Проблем за Т.С. са кабелите за 155-цовия мотор/1995 кубика/,че са по-тънки и се навират под капака.
                          Свещи може всякакви стига да са точния модел.Няма значение марката.А аз не съм ремонтирал 164-ки колкото мислиш-имал съм 155 2,0.Ама поради липса на поддръжка,ще я спирам тая в скоро време.Ще мина на Ланча,тъй като новите "алфи" не са за мен.
                          Преден носач технород заедно с шарнира 116лв Здрав кат чук
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Преден носач технород заедно с шарнира 116лв Здрав кат чук
                            За щарнира си прав-и аз къде ли не я търкалям тая пуста,турския шарнир не мърда.За тампоните ти дай мнение-може и такива да монтирам.Ама пиши го правилно,де-Текнорот е
                            Last edited by virusalfa; d.m.y г., 00:56.
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #29
                              мойта беше 164 2.0 тс аз и навъртях 140 000 редовно сменях тампони на носачите и ляв вътрешен накрайник,явно все попадах на ментета.шанририте съм ги сменял веднъж,още са здрави а са над 50 000 ,кабелите никога не съм ги сменял и те са здрави.общо взето като сменяш нещо е на късмет защото левия накрайник го смених 4-5 пъти а десния сигурно е оригиналния
                              алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                              алфа ромео 164 2.0тс -на части
                              нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                                За щарнира си прав-и аз къде ли не я търкалям тая пуста,турския шарнир не мърда.За тампоните ти дай мнение-може и такива да монтирам.Ама пиши го правилно,де-Текнорот е
                                Здрави са бате ма тая цена е заедно с профилираната ламарина на носача демек всичко
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X